torsdag 9 september 2010

För ett år sedan...

Ja då var jag själv hemma med lillskruttan och planerade hennes dop för fullt. Stefan var på Malta och njöt den fuskisen så jag tänkte lägga in om lite semester jag med nu när han ändå är föräldraledig. Men vad ska jag hitta på? Kanske åka till ett Spa och bara bli knådad, peelad, skrubbad, badad och allmänt bortskämd? Eller ska jag åka lite längre, till solen kanske? Nej faktum är att det inte ryms några sådana planer varken i plånboken eller kalendern för den delen men det är ju så kul att drömma! Tror faktiskt inte att jag skulle vilja lämna familjen hemma för den delen heller, jag träffar dem ju så lite nu när jag är tillbaka i karriären. Det räcker nog med den inplanerade Malmöresan i oktober, det ska bli FAB!

Lillskruttan ca 4 månader gammal

Inga kommentarer: