söndag 19 september 2010

Husnyheter

Det händer lite på husfronten här hemma, men det går lite småsegt. Efter en sommar helt utan gardiner känner jag att det nu är dags att mysa till lyan lite, men vilken djungel det är! Jag var inställd på att köpa gardintyg som gick i grått, vitt och svart men min kära mor dissade mig ganska hårt och tyckte att liiiite färg kan väl tillåtas ändå! Och ja, det är nog inte fel med lite kulörer, speciellt nu till hösten när allt ändå är grått och trist!

Inhandlat!

Till Selmas rum letar jag också gardiner och där är tanken att vi ska satsa på rosa/vit randigt, men det är inte lätt att hitta exakt vad man söker! Här kommer några varianter jag funderar på.




Vi har även inhandlat första utebelysningen så att vi någon gång kan få nytta av skymningsrelät vi betalat sura pengar för.


På plats!

1 kommentar:

Pappa sa...

Tjusiga lampor.

Ja, ja, även tygerna verkade ok.