fredag 6 november 2009

Torsdag

Igår åkte jag och Selma till Värnamo för att hälsa på jobbet och därefter häng med stora och lilla H. Ju längre söderut vi kom desto snöigare blev det, känns så skönt att slippa köra alla dessa mil dagligen denna vinter.

Väl på jobbet klädde sig Selma i sitt allra bästa humör och charmade bussarongerna av mina kära kollegor, det gick mycket bättre än förra gången då hon blev lite smått överstimulerad... Efter detta begav vi oss hem till stora och lilla H där vi åt en mycket mumsig vegetarisk paj och drack lite stärkande kaffe. Lilla H är för närvarande bebistokig och blev väldigt glad över att mötas av detta när hon kom hem ifrån dagis

Efter käk gav vi oss av ner på stan för att kika ffa på "Villervalla" som är en riktigt mysig butik som vi dessvärre inte har i Jkpg. Jag hade bra hjälp att köra vagnen hela tiden ;-) Selma sov sött och fortsatte sedan sova hela vägen hem. Jag tyckte dock att det behövdes en kvällsmacka i barnarp och tur var väl det eftersom jag kom hem till ett tomt kylskåp. Istället för mat hittade jag denna vackra blomma som min käre sambo tyckte jag hade gjort mig förtjänt av

Såååå fina, tack älskling!!!

1 kommentar:

Mormor sa...

Vilken go sambo du har.Det gäller att ge honom mer (egen tid).