söndag 29 november 2009

Gårdagen i (lite tydligare) bilder

Mobilblogg i all ära men bilderna blir ju sådär bra i min telefon... dessutom råkade det ju bli en liten upprepning eftersom det stod att bloggposten inte kunde skapas, det var inte mitt fel!!! Här kommer iaf en liten bildkavalkad tillägnad bästa tjejerna i världen!!!

Kvällen inleddes med att vi firade Fru Åkersten med snittar, champagne och litet paket med hemligt innehåll.

Jag och Fru Åkersten poserar


Sen bjöds det på fab hämtmat ifrån Liban Deli, lyx!


"A clear conscience is a soft pillow"


Kvällen fortsatte med helrör och drinkbord på Karlssons, mitt i isen fanns ett kort med mitt namn och där i låg kortet som jag försökte förmedla med mobilen, för er som inte såg vad det stod ska vi alltså på Ålandskryssning!!!


Snyggaste brudarna i stan!

Det går bra nu!!!
Tack tjejer för en Fab kväll!!!


3 kommentarer:

Kattis sa...

Tack själv! Det var som sagt, helt bobbylicious!!!Tur att man har sån bra vänner som man kan fly det grå novembervädret med!!

Bobbys mamma sa...

Instämmer! Bobby hälsar till er alla;). Det går bra nu:)

Malin sa...

Skööön bild! Johanna har bästa inlevelsen! OCH bästa lukten i armhålan också haha!

Tack själv till världens bästa vänner, puss puss!