måndag 2 november 2009

Helgens bravader

Tänkte göra en liten sammanfattning av helgen så här i efterhand, ibland är det svårt att hinna med bloggandet när man är mitt uppe i aktiviteterna. Det största och roligaste var ju att vännerna Kattis och Rikard valde att inte längre leva i synd och gängade sig i smyg, måste erkänna att jag fick en liten tår eller två i ögat när jag läste det MMS K skickade. Enkelt men romaniskt ändå, lycka till i fortsättningen till herrskapet Borst/Åkersten.
Ellen var iaf nöjd med att ha gifta föräldrar, här poserar hon och Selma i sina björnoveraller.


Vi passade på att hälsa på de nygifta i söndags innan vi pös vidare till svärmor/far där sammankomsterna blir alltmer livliga med två små bebisar som turas om att skrika, sova och bajsa för att se till att alla har nåt att göra. Här kommer en smått anonymiserad bild av kusinerna eftersom jag inte frågat om jag får göra lilla K officiell ännu, Selma är iaf MYCKET intresserad av det lilla livet!



Kommande vecka är det dags att lägga grunden till huset, ska bli spännande att se hur det går till!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog helt okej att vissa tillskott nr 2
svärmor

Pappa sa...

Ni verkar ha haft en fin helg.
Hoppas veckan som kommer blir bra.

Ang R o K:s bröllop. Kan du inte förklara lite hur ett romaniskt bröllop går till. Jag har sökt lite på nätet men hittar inget.

Kattis sa...

Tack för din fina text Anna!! Hi hi det verkar ju som att språkpolisen trillat i egen fälla =) Eller är Rikard zigenare utan att jag vet om det?? shit...
Kram

Anna sa...

jag har smygtittat lite på Rikards historia och det är så att han är liiite zigenare, jag har ABSOLUT inte stavat fel....

Bibban sa...

Hej där och tack för kommentaren till mig. jag hoppas att foten ska kunna traska på nu som vanligt, men farbror doktorn lovade inte att det skulle bli helt bra Men jag hoppas hoppas...
Kram moster