måndag 21 april 2014

Skönt med jobb imorgon.

Nja, kanske lite överdrivet men jag har noll jobbångest. Den här långledigheten har innehållit det mesta och bästa. Trevligt häng med vänner och olika familjekonstellationer i vackert väder, dagsvila, skratt och till och med kortspel (som jag för övrigt vann!!!). Men ledigheten har även innehållit mycket egentid med barnen och mycket lunch och middagsfix när mannen varit ute och jobbat med mur och stenläggning. Det blir kanonfint! Nu är det bara jag som ska tag i mitt ansvarsområde...växterna. Hujedamig. Jag har istället gett mig in på ett lite mer spontant projekt. Projekt "sommarkanin". Jippi tycker både jag och barnen. Stefan är inte heller avig. Kul! Här följer lite random pics ifrån verkligheten. Lite ris och lite ros...



Glad 2åring...


Bus!


Kusinmys


Stor och liten.

Inga kommentarer: