söndag 6 april 2014

Agnes 2 år!

Idag har vi haft kalas med hela familjen för vår lilla "tå-åring". Vi började med skönsång och paket på sängen och sen var det fix och trix med bakning och städning fram till gästerna kom. Det känns som att jag sprungit ett maraton idag istället för två år sedan. Det sägs ju att man förbränner lika många kalorier under en förlossning som under ett maraton men jag tror inte detta gäller 1,5 timmes förlossning...tyvärr. Här är första inlägget efter Agnes ankomst. Idag har jag dock ont i hela kroppen efter att ha stått i köket och jobbat. Lite träningsvärk är det nog också iofs efter gårdagens lunkrunda.

Men idag har iaf vårt lilltroll varit i totalt fokus. Lite till storasysters förtret. Hon är sällan svartsjuk men idag har hon nog varit lite sotis...speciellt när Agnes fick en uuuunderbar handväska och solglasögon av Fredrik och Julia. Men eftersom Agnes är så snäll lånade hon ut väskan... Min hjärna är tyvärr helt tom idag så jag lägger in lite bilder istället!



Liten blygis när alla gästerna kom.






Bra att ha en modig storasyster när man inte vågar blåsa ut ljusen själv!

Lägg till bildtext
Partyhatten på!


Inga kommentarer: