söndag 25 mars 2012

Inte mycket att tillägga

Efter en sån här helg med så underbart väder, fint häng med fina människor och en i allmänhet ganska idyllisk tillvaro känns det nästan inte som man behöver blogga alls. Vi har bara umgåtts med familj och vänner, grillat, hängt på vår altan, hängt på grannarnas altan, hängt på mammas och pappas altan. Ja hängt på olika ställen helt enkelt. Selma har fått leka nästan oavbrutet med söta små vänner, både människor och hundar och ikväll när hon låg och pratade om allt hon hade gjort var hon sååå glad och nöjd över allt roligt. Hon har ju dessutom fått en väldigt tidig födelsedagspresent av mormor och morfar och denna blev en favorit direkt, fast den inte är rosa ;-).
Jag känner mig fulladdad med positiv energi inför nästa vecka och det är tur för jag kommer behöva all energi jag kan uppbringa. Stefan jobbar kväll och då brukar det bli ganska intensivt... Men jag är laddad till tänderna!

Sommarvärme eller?

Bygger cykel med morfar


premiärturen!

Kian på besök, lycka för Selma!

Stefan inviger nya grillen!

Inga kommentarer: