lördag 17 mars 2012

En riktig skitdag

Egentligen har det varit en helt vanlig dag men med mitt urkassa humör och minimala stubin så har den känts så fruktansvärt lång och tråkig. Jag blev akut less på att vara så begränsad av den här kroppshyddan och har inte riktigt kunnat tygla mig idag... Jag har rensat och städat i en fruktansvärt stökig garderob och var efter detta helt slut, ryggen gjorde ont och jag flåsade som om jag motionerat i en timme, usch. Det tråkigaste är att inte orka med att vara den roliga, påhittiga mamman jag vill vara åt Selma. Idag har därför Stefan fått leka med henne non stop ungefär, förutom när det var ishockey såklart ;-). Den lilla fröken har inte heller varit på sitt soligaste humör idag, det har känts som om hon behövt gå och lägga sig sen lunch ungefär. Kl 18 däckade hon i mitt knä framför teven och det fanns inget som kunde hålla henne vaken, blir spännande att se när jag får gå upp med henne imorgon...




Tröttisar...

Inga kommentarer: