fredag 23 mars 2012

Helt galet

Känns helt sjukt att den här graviditeten faktiskt närmar sig sitt slut. Det känns inte lika sjukt när jag tittar mig i spegeln för då ser det mest ut som om den borde tagit slut för ett tag sen ;-). Det har alltså gått över 95% av tiden och av 280 ändlösa dagar är det bara 13 kvar, hur många det blir i verkligheten återstår att se!

Den här underbara soliga dagen spenderades till en början med Kattis och Johanna med tillhörande barnaskaror. Riktigt mysigt att kunna släppa ut kidsen på gräsmattan och låta dem löpa fritt! Efter detta däckade jag i sängen i typ 2 timmar innan jag åkte och storhandlade på city gross, stor affär det där.... Lovar att det kommer kännas i kroppen imån! Selmas kväll avslutades med ett bad och däckning i soffan. Vi har precis kollat film och nu ska jag sussa... Sköööönt!









Inga kommentarer: