lördag 9 april 2011

Trött och vilsen

Så kan man väl sammanfatta dagens känslor. Trött så in i bängen (helt självförvållat) och vilsen i denna nya datorn. Jag har separationsångest och saknar vår gamla surrande, halvpajja men ack så pålitliga dator. Jag kommer säkert lära mig att komma överens med den här också men nya grejjer är ju alltid lite obekväma och jobbiga. Jag hade tänkt göra ett litet inlägg om anledningen till min trötthet men råkade av misstag slarva bort bilderna från gårdagens party... De ligger säkert och skvalpar nånstan här men vete tusan var... Jag öser därför ut lite andra bilder som även de kan förklara en viss trötthet (och oändlig lycka så klart!). Typ en bild från gårdagen finns kvar så den bjussar jag väl också på...
strike a pose


galen lek


Hon vet hur det går till...

Inga kommentarer: