måndag 11 april 2011

Hur härligt?

Finns det något mer underbart än våren? Just nu har jag svårt att tänka mig det... Söndagen spenderades till allra största delen utomhus i diverse mysiga sällskap. "Tidiga familjen" som vi antagligen kallas i folkmun började dagen tiiidigt och väntade otåligt på att vi skulle kunna ringa någon att leka med. Så när klockan slog nio bestämde vi oss för att det var ok att ringa familjen på landet. Där lektes det för fulla muggar några timmar innan vi återvände hem. Selma däckade i bilen och jag däckade i solen...inte bra! Det är ju lätt att glömma bort att solen faktiskt tar så här på våren och med den panodilljusa hy jag skaffat mig under dessa solfattiga månader borde jag nog ha spf 50 nu direkt! Nu klarade jag mig bra men bränningen var iiinte långt borta! Söndagen fortsatte sen med lite farmormys, bad och hårtvätt, jippi!

picknick

tuffing
en till tuffing
promenad med voffarna
spaning efter hästarna

Inga kommentarer: