fredag 26 november 2010

Velig...

Imorgon har jag mycket att göra, och redan nu inser jag att allt inte kommer bli gjort. Det som behöver fixas är julstädning (aka damma på ytan samt dammsuga, möjligen torka golven), adventsmysfix (med ljusstakar, stjärnor, nån liten ängel/tomte här och där samt uppletning av den traditionella Peter Jöback julskivan), renbäddning av samtliga sängar (trots att den minsta sängen inte används så jätteflitigt för tillfället), inhandling av komplett paketkalender till Selma (pga att en viss syster satte griller i huvet på mig). Till dessa måsten skulle jag vilja lägga till pepparkaks/lussekatts och julgodisbak men jag inser mina begränsningar. Problemet är ju att jag även LÄNGTAR ihjäl mig efter att inviga de nya butikerna LAGERHAUS och GRANIT i stan. Nu till det riktiga dilemmat, samtliga uppgifter måste fixas på förmiddagen, och helst då mellan 10 och 12. Jag tror nog att jag måste prioritera bort lite grejjer...

Kanske slutar det med att jag sitter med en mugg glögg och glor på TV i två timmar...vem vet?












Inga kommentarer: