fredag 30 juli 2010

Dagens I-landsproblem...

Jag skulle kunna skriva ett långt och mycket uttömmande inlägg om dagens väder, men det tänker jag inte göra. Jag tänker faktiskt inte ens gnälla över skiten, det lämnar jag till alla andra. Erkänner att jag idag varit arg och många gånger önskat mig bort till ett soligare ställe. Men efter en del surfande och tänkande bestämmer jag mig för att gilla läget. So what om det kommer regna konstant i en månad, då får vi ju massa tid att städa? Vi bor i Sverige och skulle väl lura oss själva ifall vi tror att en sommar kan vara solig hela tiden. Det finns många som skulle vara överlyckliga om deras största problem handlade om vädret och vad termometern visar. Istället för att ha ångest inför höstens och vinterns antågande ska jag se fram emot mysiga kvällar med tända ljus och mjuka plädar (dessa ska inhandlas...). Jag tänker inte heller ha ångest inför jobbstarten som närmar sig med stormsteg utan istället vara glad att ha ett jobb och kollegor jag tycker om! Imorgon ger jag mig banne mig ut och plockar blåbär om det så är storm, för det finns ju inget dåligt väder...

Men nu är det slut på det präktigaste inlägget sen bloggens start!

NJUT AV LIVET!!!!

Om jag skulle ha dessa kuddar skulle jag ALLTID ha den gröna under huvet...hahaha

Inga kommentarer: