fredag 15 januari 2010

Update på huset!

Idag har vi varit och spanat in huset, just nu höll de på att isolera taket. De tyckte att vi snålade lite med värmen i huset bara ;-). Fy för att jobba i den kylan!!! Här kommer några bilder!





Vardagsrummet

IVT Greenline värmepanna, fina grejer det!

Sovrummen i "ungdomsdelen"

Badrum och Selmas sovrum

Köksfönstret där jag ska stå och spana på grannarna när jag lägger in ALL disk i diskmaskinen!!!
Idag har jag diskat säkert 5 gånger och jag är så satans trött på skiten och stackars mina händer som numera är torra som spån! När vi har diskmaskin ska jag ALDRIG mer diska, allt ska in i maskinen från minsta "känna-på-potatis-sticka" till största stekpannan...


3 kommentarer:

Pappa sa...

Den där IVT Greenline värmepannan verkade ju spacad och frän, men kanske tyvärr inte så effektiv. Verkade ju vara kallt för snickarna.

Pappa sa...

Snyggt med Peggan utanför köksfönstret.

MOrmor sa...

Roligt att se när huset växer fram