fredag 1 januari 2010

Grattis stora flickorna!!!

Idag fyller busungarna Saga och Julia 5 år! Känns som det var igår Marie ringde mig tidigt på morgonen 1/1 -05 och berättade ganska oberörd att "nu är det klart". Där stod jag med luren i örat och tårar i ögonen och kunde äntligen slappna av efter att ha undrat hela nyårsafton om de skulle födas sista dagen på 2004 eller första dagen 2005...eller till och med varsitt år...hua vad jobbigt! Jag hade föredragit att vara ovetande om vad som pågick men typiskt nog var jag tvungen att ringa Marie och snoka tidigare på dagen och då kunde jag ju inte undvika att höra ett visst ansträngt flåsande i andra änden. Nu är de stora tjejer som tar fin hand om sin minsta lilla kusin! Grattis till mina favoritsyskonbarn!!!




Grattis gullungar önskar jag, Stefan och Selma!!!

1 kommentar:

Marie sa...

Åh så fint, får nästan tårar i ögonen nu! ;-)
Ska visa tjejerna imorgon, de somnade sju ikväll. Hade nog lite tid att sova ikapp sedan inatt :-D

Kram!