söndag 16 mars 2014

Omtänksam Agnes

Agnes är inte lika ego längre. Hon har ju tidigare mest skrattat efter sina små tjuvnyp men nu har hon börjat dela ut kramar efter slagen istället. För några dagar sedan gjorde hon det absolut gulligaste... Jag gick upp i vanlig ordning och började sminka mig och fixa håret. Jag hör hur Agnes klättrar ur (våran) säng och trippar in i badrummet. Där ställer hon sig jämte mig och klappar/smeker mig på benet. Jag hade en lång tröja på mig. Så säger hon "uuuuh mamma, tallt mamma" å så ryser hon lite sådär som hon gör när hon visar att nåt är kallt. Sen går hon in i sovrummet igen men kommer strax tillbaka, pustandes och suckandes. "Hääääär mamma" säger hon när hon räcker fram min morgonrock som är anledningen till allt stånkandet och stönandet. Den är rejält tung och klumpig. Imponerande att hon lyckats dra med sig den. Min omtänksamma tjej.




Inga kommentarer: