torsdag 12 december 2013

Inställningen är allt...

Har precis gått och lagt mig. Agnes den lilla kramgoa tösen ligger i vår säng och sover gott. Direkt när jag lägger mig i sängen vänder hon sig mot mig och börjar klappa mig på armen, dra lätt i min tröja och trampa med fötterna i min mage. Tidigare har detta gjort mig smått galen. Känslan av att hela natten ha det här lilla plåstret på mig har varit smått klaustrofobisk och det är ett under att jag aldrig trillat ur sängen under mina flyktförsök. Men nu har jag accepterat läget. Min lilla tjej älskar att ligga nära nära och det har hon alltid gjort men jag är säker på att hon inte alltid kommer älska detta. Och vilken fantastisk ära är det inte att det är just mig hon vill ligga så nära, det är ju hennes sätt att visa hur viktig jag är för henne och hennes känsla av trygghet. Så just nu njuter jag av allt detta mys, för det allra mesta iaf ;-).











Inga kommentarer: