söndag 8 september 2013

Prickig dramaqueen

Nu har det äntligen vänt för Selma. Som jag förutsåg blev hennes omgång av prickpricksjukan snäppet värre än för Agnes, inte nödvändigtvis med fler prickar utan snarare jobbigare psykiskt. För både henne och för oss. Hon har skrikit och härjat sig igenom de senaste nätterna och dagarna. Hon har bossat, domderat och pekat inte bara med en hel hand utan två (tre om det hade varit möjligt). Hon har skrikit: klia mig här, klia mig DÄR, nej DÄR! Klia snabbare, klia hårdare, AAAAJ du kliar för HÅRT! Hämta potatismjööööl! Spriiiing mamma! Hämta smörjan snabbt! Spriiiiing dååååå! Hämta vatten, meeeer vatten NUUU! Ja jag kan go on and on... Men ni fattar nog ändå. Det har varit intensivt. Men nu är det över. Forever! Vi ska förhoppningsvis fira med cirkus på tisdag hela familjen. Nu ska jag boka in så jäkla mycket roligheter!!!








Inga kommentarer: