torsdag 18 april 2013

Ojdå!

Där gick det plötsligt ett par dagar utan bloggeri. Typ 10 eller nåt. Mycket är som då, locket är kvar för örat, visserligen bättre men på morgonen hör jag inte ett skvatt. På natten hör jag inte heller men det gör ju inget ;-). Nu när jag jobbar har jag verkligen slappnat av på natten och sover som en stock, hur skönt som helst!!! Trodde inte att jag skulle kunna koppla av så mycket men det går skitbra. Någon vis person sa (nu är jag ironisk): du sover väl bättre för att du blir tröttare nu när du jobbar på riktigt. VA?!? Jag säger fortfarande efter 2 (nästan hela) veckor att jobbet är semester jämfört med att vara hemma. Iaf vissa dagar. Men jag saknar mina små töser när jag är iväg. Dagarna är ju såååå långa när man jobbar 100% och dessutom lägger typ 90 minuter på att pendla varje dag. Skönt att det inte är så länge kvar tills vi får spendera dagarna tillsammans igen!!!!



Min nya kompis. Dock inte iklass med riktigt kaffe...


Hemmalek med godingarna!!!



Inga kommentarer: