torsdag 21 mars 2013

Överhettning i hjärnkontoret

Av någon anledning (möjligen artificiella hormoner) känner jag mig helt alien idag. Jag känner inte igen mig själv alls. Det här har iofs pågått ett par dagar men nu börjar jag ledsna på riktigt. Inget är kul och jag har svårt att se fram emot saker... Läste på lite biverkningar av hormonspiral och kunde kryssa av ett par stycken. En vanlig var "nervositet". Och ja, jag känner mig nervös och orolig. Visst finns det saker i livet att vara nervös över som tex att jobbet bara är två veckor bort... Sen finns det andra ovissheter som retar ett kontrollfreak som mig. Suck. Nu ligger jag i sängen sedan en timme tillbaka och jag lämnar den inte frivilligt. Hoppas på en bättre dag imorgon.




Har dragit något gammalt över mig. Over and out!

Inga kommentarer: