tisdag 26 mars 2013

Bissi day!

Oh jeeez... Idag har det gått i ett. Speciellt med tanke på att en bissi dag numera kännetecknas av att jag gör typ en sak utanför hemmets väggar (förutom dagishämtning/lämning). I morse lämnade jag lillan hemma med svärmor när jag åkte på ett sånt där hemligt viktighetsmöte som alla riktiga storbloggare måste närvara vid ibland ;-). Sen var jag hemma och pustade en stund innan det vet dags att hämta stora tösen på dagis. Väl hemma pausade vi lite innan mannen kom hem. Då rejsade jag till "pappa blå" för att skaffa nytt pass. Smidigt värre nu när man kan boka tid! Lovely! Hem igen. Snabbvila (ok, det blev typ en timme). Några timmar senare var det dags för veckans svettigaste höjdpunkt. Powerbox 75 min (fast det blev nog typ 90). Nu sitter jag här i soffan och är helt apatisk. Hoppas på en bra natt...







Tröttisar...

Inga kommentarer: