måndag 6 augusti 2012

Vardag igen

Då var det måndag. Första måndagen som en ärbar kvinna och första dagen med nytt efternamn. Fagerberg. Jag har fortfarande inte testat min nya namnteckning! OMG, måste nog göra det idag. Efter städning, städning, plock och lite mer städning. Det tar på krafterna att anordna bröllop och dop men vad spelar det för roll när det var så fruktansvärt roligt?!?! Allt klaffade, vädret var med oss och festen varade länge. Den kunde nog hållt på hela natten om vi inte bangat ur vid 3 snåret då krafterna började tryta och man plötsligt blev påmind om att det faktiskt finns en morgondag oxå! Jag har INGA bilder att visa, eftersom jag helt släppte detta till andra. Underbart skönt. Lite läskigt. Snart får jag åka en runda runt stan och kopiera alla bilder som andra tog ;-). Mer detaljerat inlägg kommer framöver!



1 kommentar:

Helena Petersson sa...

Ser verkligen fram emot att få se bilderna!!! Grattis till er!