onsdag 8 augusti 2012

Skummeslöv

Har ju helt glömt att visa bilder ifrån vår fantastiska vecka i Skummeslöv. Vi hade en helt SJUK tur med vädret och det är jag verkligen tacksam för nu i efterhand för det känns lite som om det var den sista sommaren vi fick i år... Jag kör en klassiker och låter bilderna tala! Varning för massivt bildregn!!!


Påväg!

Baksidan av stugan

Mysig inredning!

Framsidan


Vackert fönster

Blomma...

Har jag nåt på överläppen?

Vi va en sväng i asmysiga Torekov

vätskepaus 1
Vätskepaus 2

Häng i hängstolen, vårt favvoplace!

Min fina stora tjej i nätet

Min fina lilla tjej i gräset...


Mina fina hjärtan! Selma nååågot okoncentrerad...

Puss!

Lillgarvarn!

Sötnos!

Mammas flicka "bär mig över det ääääckligaaa"


Kvällslek på stranden

Kvällsmat på stranden

Ballelansen på stranden



Söta systrarna

Agnes chockas över hur stark Pippi är ;-)

1 kommentar:

Pappa. sa...

Vilka härliga bilder. Fantastiskt att ni kunde pricka in en sådan toppenvecka.