onsdag 20 juni 2012

Lycklig

Efter en dag som känts mer än lite motig sitter jag nu i soffan med minstingen sussandes i min famn. Hon somnade med sin knubbiga, perfekta lilla hand på min arm och jag fylldes av en sån intensiv kärlek att jag knappt kunde hålla tårarna tillbaka. Jag är så fruktansvärt tacksam och glad för mina fantastiska små tjejer. Selma som på bara någon vecka plötsligt blivit så stor, nu klarar hon sig utan blöja och kan cykla alldeles "hälv". Idag var hennes sista dag på dagis innan hösten då hon ska avancera till nästa avdelning, vart tar tiden vägen? Och så har vi den lilla tösen, den lilla harmoniska muntergöken som inte ofta protesterar. Vem ska hon växa upp och bli? Det är så jäkla spännande att få leva och se dessa små individerna växa och utvecklas, skulle inte byta mot nåt i hela världen! Och så får vi inte glömma min fina, omtänksamma (något sävliga) Stefan som snart ska bli min "man" på riktigt...Tänka sig vad en kväll på lilla krogen kunde leda till! Nu ska vi njuta av 5 härliga veckor tillsammans hela familjen! Kärlek!




Mina älskade små troll!

Inga kommentarer: