onsdag 23 maj 2012

Ups and downs...

Vad ska man säga? Livet med två små troll är sannerligen ingen dans på rosor. Speciellt inte när Stefan jobbar kväll. Intensiteten är skyhög och det är ständigt nåt som behöver göras. Blöjor ska bytas, torsktungan ska behandlas 4 ggr/dag, mat ska lagas, serveras och ätas, det ska ammas hit och dit, sövas barn, badas och nånstans mitt i detta ska jag eventuellt kunna gå på toaletten och kanske sitta ner en sekund eller två. Det gäller att njuta av de stunder då allt flyter på och känns sådär rosafluffigt. Vi hade en helt ok fluffig dag idag. Fm med promenad och lunch med stora tjejligan, em med lite lek med Selmas dagiskompis, grannar och mormor. Vad skulle jag göra utan dessa människor som verkligen underlättar och förgyller vardagen?!?! Troligen bli galen... Kvällen utvecklades till skrikfest mellan 20.30 och 22.30 ungefär... Lovely ;-(. Nu hoppas jag på en bra natt och imorgon ska jag inte göra något alls!!!



Mina fina hjärtan!


Pad thai ifrån thaivagnen på torsvik. 50 spänn för stans godaste thaikäk, prisvärt värre!!!

Inga kommentarer: