lördag 12 maj 2012

Ny etikett

Det är dags för en ny etikett här på bloggen. Det är ännu lite osäkert hur många inlägg som kommer hamna där men några lär det nog bli. Ha, ha, ha... jag tänkte att jag skulle vara lite sådär blogghemlig och skriva typ "idag har vi haft ett spännande möte inför något roligt längre fram" eller "snart kan jag berätta mer men just nu får det bli en hemlighet" och sen lägga ut lite kryptiska bilder men va fasen, det finns ju ingen anledning. Alla som läser den här bloggen (typ) vet ju säkert redan att vi ska gifta oss i sommar i samband med Agnes dop. Planeringen går iaf framåt och vi har börjat spåna på mat och lite annat. Det viktigaste är enligt Stefan redan inhandlat...och då menar jag INTE ringen!





1 kommentar:

Helena Petersson sa...

Åh vad roligt! (för jag visst inte) Grattis! :-)