söndag 4 september 2011

Coming up!

Bilder ifrån en helt fab semester i Cala Bona kommer snart...jag ska bara återinlära all teknik och var alla knappar sitter på tangentbordet, har ju varit teknikbefriad i en hel vecka. Hjärnan består av mos efter en helt avslappnad och IQ-befriad semester så det kanske tar ett tag men jag ska göra mitt bästa ;-) . Någon som har lärt sig några nya knep är iaf Selma som ikväll vid nattningen kontrade min vanliga ursäkt "mamma ska bara gå på toaletten, jag kommer snart" med meningen " Jag e åsso tissenödig, kommer tillbaka sen med". Och så hade jag en fölseslagare med mig till toaletten... Kan ju lägga till att inga under har hänt på blöjfronten sså något kiss lyckades hon inte klämma fram när det gällde. Däremot sa hon att hon bajsade men det måste vart en riktig raket isf eftersom det var helt tomt i toaletten, ljudlös var den också... En dålig vana vi plockat upp på semestern är att Selma vägrar somna själv, inte kul...

Inga kommentarer: