torsdag 9 juni 2011

Dagens

Dagen har varit lugn, kanske lite för lugn. Men jag känner att jag måste träna lite inför semestern. De dagar man är ledig vanligtvis brukar oftast maxas med aktiviteter, inte de största och mest avancerade men jag har ofta någon eller några saker planerade. Idag var det ju så jäkla trist väder så vi kunde inte riktigt vara ute, regnet kom och gick med jämna mellanrum men det blev aldrig nån riktig skur. Selma hade svårt att sova vid lunch och jag kände mig lite "lurad" på min egentid med kaffekoppen. Det blev inte roligare av att hon uppenbarligen inte sovit klart eftersom gnället var ganska intensivt. Därför var vi TVUNGNA att komma ut ur huset och därför tog vi en sväng till A6. Där släppte jag loss det lilla vilddjuret i leklandet, och som hon lekte! Resten av dagen hemma har bestått av (ovanligt mycket) TV tittande, målande, matlagning och givetvis pysslande med dockan.

Jag och min favvotjej

Koncentration...

Lite konst hamnade på golvet...

Selma övar inför morgondagens tandläkarbesök

Inga kommentarer: