lördag 16 oktober 2010

Underbara barn!

Asså jag vill inte skryta, för i landet lagom ska ju alla vara lika och ingen sticka ut, men jag måste bara säga: Vilka underbara barn vi i tjejligan lyckas producera (de av oss som ännu inte ynglat av sig har därför MKT goda chanser att få lika fantastiska A-barn)! Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på dessa små varelser som verkligen förgyller vår vardag. Nu när de blivit så stora att de kan leka med varandra har de verkligen SÅ kul tillsammans. Så fort de träffas ska det pussas och hållas handen, de dansar, jagas, skrattar och ibland slåss de såklart. Jag kan bara hoppas att de kommer hålla ihop och bli lika tajta som mammorna (inte för att de har mkt val...). Idag har vi haft en fartfylld playdate här hemma och skit samma att hela vardagsrummet är fullt med utslängda leksaker, att golvet är kladdigt av saft och att Selmas nystädade rum ser ut som ett bombnedslag, bara kidsen har roligt!!!










Minitrion rules!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åh blir alldeles tårögd av alla fina foton. De är verkligen FANTASTISKA! Tack för en trevlig playdate :)

Kattis sa...

Ja fantastiska det är de verkligen, det är en win-win situation att de kan leka så bra nu=) Alltid lika kul att träffas!!