onsdag 9 juni 2010

Vem där?

Jag är den nyfikna typen, det kan jag inte neka till. Därför har jag ett program på bloggen som gör att jag kan kolla vart i världen mina "läsare" finns. De flesta kan jag nog namnge eller lista ut genom deras internetleverantör typ "Falköpings kommun (hej Åsa på jobbet)", "Holmgrensbil (hej pappa/freddan på jobbet)" och Bredband i Kristianstad (hej banna på jobbet) men det finns några mystiska läsare jag blir lite nyfiken på. Någon som bor i Vallda i Halland brukar kika in, likaså nån i Hamburg i Jämtlands län, där känner jag ju ingen? Men nu behöver ni inte börja nojja att jag ska ta reda på vilka ni är, för det går liksom inte, om ni inte plötsligt gör nåt väldigt olagligt på bloggen!

Men nyfiken är jag...

6 kommentarer:

Jorge Alejandro Diaz Exteberria sa...

Hello! This is a reader from alicante, spain! I really like your blog! Good luck with the grass!

Marie sa...

Du har verkligen läsare från när och fjärran! Undrar om alicanteläsaren ska börja dra sig mot Jönköping snart för att kunna stalka dig på nära håll? ;-)

Anna sa...

hahaha, jag tror det! han verkar ju rätt grym på svenska ju!

Greenkeeper sa...

Is the grass greener in Spain? :-)

Anonym sa...

Du e allt för nyfiken!!
Skickar detta anonymt men misstänker att du redan vet vem jag e.....

Anna sa...

Hola! Fue muy divertido que ha encontrado mi blog alejandro! Sin embargo, desde España también! Esperamos que sacar nada de la lectura que a pesar de que está en sueco. Muchos abrazos desde el autor!