tisdag 3 mars 2015

Pillow talk med litet busfrö

Agnes har utvecklats till en väldigt busig liten fröken. Hon har ständigt en räv bakom örat och man vet aldrig vad hon ska hitta på härnäst. Men hon är samtidigt så fruktansvärt charmig. Tycker jag. Och jag är ju inte alls partisk... 

Ikväll låg vi och småpratade lite vid nattningen och hon skötte snacket mestadels själv. 
Agnes- ja e en busig onge mamma. Jättebusig. Men ja e inte dum. Baja lite tokig. Demma (Selma) tycke ja e tokig nä ja pjuttar *asgarv åt sig själv*.Demma pjuttaj också, du me o pappa me *hysteriskt fniss*. 

Sen byter hon samtalsämne. Jag försöker hålla mig tyst för att hon nån gång ska somna. 

Agnes- du e så söt mamma, du e jättehin. Ja e me söt å hin. Då måste jag ju bara hålla med. Sen får jag en puss på munnen, en på kinden och en i pannan. Det hela avslutas med att hon slickar mig på kinden och sen bryter ännu ett fnissanfall ut. Min lilla tokfia.

 

Inga kommentarer: