lördag 23 augusti 2014

Pillow talk

Något av det mysigaste jag vet är att ligga och småprata med någon av min tjejer på kvällen innan läggdags eller på morgonen (helgen) innan man sätter igång med dagens aktiviteter. Framförallt Agnes gillar detta också. Hon kan ligga och filosofera både om det ena och det andra. En kväll pratade hon om dagis: 
Agnes: ja puttar inte mina kompisar på gagis
jag: va bra, man får ju inte puttas. 
Agnes: jo, jag puttar mina kompisar
Jag: man får ju inte puttas...
Agnes: men dom gå så näääja mej...

En annan kväll pratade vi om trevligare saker. 
Jag: jag älskar dig
Agnes: ja älska dig med, hela dan. Ja älska baja dej, du tycke om mej me. 
Lilla hjärtat. 

En dag låg vi i sängen mitt på dagen och pratade, jag skulle gå upp och fixa lite...
Agnes: nej mamma, inte gå upp. Ligga å pjata lite istället! 


Inga kommentarer: