fredag 31 januari 2014

Med facit i hand...

...så blev den här dagen precis som jag ville. Mysig. Familjehäng. Myskväll med mannen i mitt liv. Film som fick pulsen att stegra. Egentligen klarar jag i te av sådan spänning... Hujedamig. Enda avbrottet i vår härliga dag var handlingen på ica maxi. Stefan tycker alltid att vi ska åka och handla tillsammans, för att det är trevligt. Han glömmer då av att barnen blir som förbytta när de är lite småtrötta och jag är med. Vi var familjen som alla antingen störde ihjäl sig på eller tyckte otroligt synd om. Barnen lipade, gnällde, bråkade och klängde. Båda skulle vara med mamma. Ingen skulle sitta i den förbannade bilvagnen, eller jo, om en mot förmodan satt där i så skulle den andra det med. Kaosfamiljen. När Stefan åker och handlar beter sig barnen som fromma små lamm. Idag var de helgalna. Väl hemma lekte vi slut på den sista energin innan vi la barnen och jag lagade västerbottenpaj och dukade upp plock i form av ost, kex, sallad och salami. Yummy!!! Så dagen blev bra, precis enligt planen!












Inga kommentarer: