torsdag 20 juni 2013

Jeeeez vilken dag!

Aktivitet är dagens ord. Vi har hållt igång hela dagen och fått massa gjort. Jag och Selma började med att åka och handla på morgonen. Vi handlade förutom mat superbillig färg på Rusta. Den är till lekstugan så jag ville lägga så lite pengar som möjligt. 130 spänn för 5 liter kändes helt ok... Vi behöver dock köpa mer för den var inte direkt dryg. Väl hemma var det lunchdags och sen fortsatte vi sätta panel i lekstugan. Blev jättebra faktiskt. Sen började vi måla och så blev det lek med lite grannbarn och grillning. När Agnes somnat för natten slängde jag och Selma ihop en smögencheesecake inför morgondagen. Jag tänkte ge mig ut och springa oxå men där gick gränsen. Öl i soffan framför "My little pony" känns mer passande ;-)




Selma i sin (och min) favvoaffär zoopermarket.











Agnes har hittat Selmas blingblinglåda.


Mmmmm....

Inga kommentarer: