lördag 25 maj 2013

Selma 4 år!

Idag har vi haft kalas för vår stora lilla tjej. Och det blev en riktigt bra dag. Hon var hur nöjd som helst med allt. Vi gjorde så att vi bjussade både vänner och familj samma dag och sen fick det bli som det blir. Och det blev bra. Skönt. Som vanligt låter jag bilderna prata när jag inte orkar skriva...


Det bjöds på gotte

Agnes väntar otåligt på gästerna....

Agnes hjälper mig att fixa ballongerna...stor hjälp verkligen....

Äntligen har kompisarna kommit!

Vi käkade kycklingspett och pastasallad

Ett av de få fotona som födelsedagstjejen fastnade på! Hurra!

Tårta nummer 2

Jag testar på att vara pseudotvillingmamma

Härliga barnaskaran!

Tittut...Skorna givetvis i högsta hugg!

Det bjöds på lite akrobatik också

Grattis syrran!
Vi hade en superhärlig dag och barnen har nu däckat (förhoppningsvis) för natten och jag gottar mig i lite rester. Dagen har ändå gått i onyttighetens tecken så det är lika bra att köra på!

Inga kommentarer: