söndag 5 maj 2013

Härlig helg

Vilken skön helg vi haft! I fredags grillade vi tillsammans med mina päron när jag kom hem ifrån jobbet. Gillar att hitta på nåt just på fredagen, helgen känns mycket längre då. I lördags inledde jag o Johanna helgen med en långpromenad med avslut på Boll-i-bompa. Selma tjurade sig igenom större delen av detta men hon ska envist gå nästa lördag ändå. Vi får se hur det blir. Sen umgicks jag o småtöserna själva resten av dagen när Stefan var ute på galej. Söndagen har delvis spenderats i Stadsparken med familjen Åkersten/Borst. Så otroligt irriterande bara att jag glömde kamera OCH mobil i bilen! Vi hade en idyllisk stund vid en bäck där vi mös och lyssnade på det porlande vattnet. Hade kunnat stanna där hela dagen. När vi kom hem kom kusin Kian och mormorfarmor Yvonne på besök. Det lektes, badades och kramades för fullt! Mys.

Nu känner jag mig laddad för ännu en kort vecka på jobbet. Bara 3 veckor kvar att jobba innan långledighet. Lovely!!!













Inga kommentarer: