tisdag 28 februari 2012

Härliga helg

Nu när jag har fått en så kanonbra kamera måste jag ju försöka blanda in lite kvalitetsbilder bland mina vanliga kassa iPhone-knäppningar. Det är en viss skillnad måste jag ju erkänna! I lördags var vi i Stadsparken och kollade på djuren, lekte i lekparken och matade fåglarna. En alltid lika uppskattad aktivitet. Söndagen spenderades delvis hemma hos familjen Åkersten/Borst. Ellen och Selma kan verkligen det där med att röja omkring. Det roliga är deras fantasi när de ska leka. De hann med att åka till Thailand, Rosenlund och starta ett eget litet företag samtidigt som de hade bebisar som skulle tas omhand... inte illa!
Mina finingar

ganska fascinerad av djuren...

Tittut!

Glada töser

Plötsligt dök det upp badbrudar...

Kram kompis!

Tittut igen

Ellen grillar korv...

Inga kommentarer: