söndag 8 maj 2011

700 inlägg

Wow, 700 inlägg blir det idag. Galet. En annan sak som är galen är att det fantastiska vädret har kommit tillbaka. Ännu en helg har spenderats utomhus. Det började lite sisådär med att Selma fick feber efter dagis i torsdags och i fredags var jag hemma och vabbade. Trots 39.5 i morgontemp var dock flickebarnet på bästa bushumör hela dagen. Lördagen bestod av diverse besök och underbar grillning. Söndagen inleddes med sovmorgon till 9.30 för hela familjen!!! Ni som läser bloggen ofta vet hur otroligt sällsynt detta är. Sen åkte vi till stadsparken för att kolla på djur, de flesta vilade dock inomhus pga värmen. Selma skulle absolut inte äta mat - Lill inte äta mat, bara dicka! Tills hon fick en korv i handen och råkade sluka den utan att tänka...

Lite på skämt har vi sagt att Selma vaknade i trotsåldern idag, det återstår att se om detta är sant. Stackars oss i så fall för dagen har bjudit på en hel del moln på den vanligtvis soliga selmahimlen....




Som avslutning på helgen drog jag på mig träningskläderna och tvingade mig ut på en lunkrunda i skogen. Dagens tid på 24 min är inte bra, men bättre än förra på 26.

Inga kommentarer: