tisdag 22 mars 2011

Ojdå

Har liksom missat att rapportera om allt viktigt som hänt i livet senaste dagarna, eller just det...det har ju inte hänt så himla mycket, därav tystnaden. Dagarna går så fort och plötsligt inser jag att bloggen fått vila några dagar. Så kan det va ibland! Idag slänger jag in en liten bildkavalkad ifrån den senaste veckans aktiviteter. Enjoy!


Farmormor som vi numera kallar henne får jobba hårt med småttingarna i snön!

Crazy småttings

Fler crazy småttings som ÄLSKAR vatten...

Torskfilé i dill och pepparrotssås med vänskapssallad och potatis, premiärlagat mat ifrån
Min nya tavla som jag fick av min snälla kollega Anne-Marie, tack!!!
(jag vet ju att du kollar här ibland...)

Tavlan är målad av en galet duktig kille ifrån Värnamo, kolla in hans alster HÄR
Tycker själv att det är svårt att se om tavlan är ett foto eller målad...vad tror ni?




2 kommentarer:

Fredd sa...

Eftersom du skriver att den är målad så gissar jag på att den är målad!

Anna sa...

smart! visst är den finfin?