fredag 11 mars 2011

Nätshopping

Jag älskar nätshopping! Att sitta hemma vid datorn och klicka hem allt ifrån kläder och skor till mat och inredning är helt fantastiskt. För när ska man hinna med allt detta annars? Det känns inte lockande att åka in till stan efter jobbet och på helgerna slipper jag allra helst trängseln på A6 eller de dåliga parkeringsmöjligheterna i stan. Nu var det ett tag sen jag beställde hem kläder och trots att jag försöker förtränga det så lovade jag mig själv att inte göra det mer...för hur ofta konstaterar man inte att materialet på tröjan, färgen på gardinerna och storleken på lampan inte riiiktigt motsvarade förväntningarna? Ganska ofta i mitt fall. Därför försöker jag nu med all min kraft förhindra pekfingret att klicka på"godkänd köp" för att hindra detta från att hända igen. Kommer jag att lyckas? Troligen inte.

Inga kommentarer: