fredag 12 februari 2010

Back on track

Nu har jag snart varit utan dator i TVÅ veckor, helt otroligt! Fast det har inte varit så hemskt som jag trodde. Det har nog varit lika bra att vara utan eftersom jag har en ganska uppmärksamhetstörstande liten dam här hemma som inte alls gillar när jag sitter vid datorn, hon sätter sig då demonstrativt i ormboet under skrivbordet och börjar pilla med alla sladdar och kontakter vilket inte känns som en jättestrålande idé. Jag hade planerat att förgylla allas helg med lite foton ifrån de senaste veckorna men det verkar tyvärr som att jag inte kan sätta i mitt SD kort i denna datorn...surt! Hur som helst, nu ska jag återvända till eftermiddagens kakbak som kanske fotas och visas här om det inte blir ett alltför fult resultat!

2 kommentarer:

Marie sa...

Tur att du hittat ett sätt att överleva utan datorn ;-)
Det märks iallafall att du fått sitta vid en dator nu och fixat bloggen och gjort fint här. Riktigt vårigt ju!

Anna sa...

ja nu räcker det med snö! det var dags att våra till det lite!