tisdag 16 februari 2010

Äntligen!

Nu sitter jag äntligen här och knapprar på min long lost dator igen! Alla viktiga bilder och dokument har räddats av datorkungen Rikard, halleluja! Hade riktigt ont i magen när jag tänkte att alla bilder på Selma skulle vara försvunna (förutom de ca 200 jag redan framkallat...). Nu är allt på plats igen och jag ska göra backups jämt och ständigt från och med nu!

Idag har jag och Selma hälsat på kusinerna i Habo, eftersom vi är själva på kvällarna denna veckan är det skönt att hitta på nåt på eftermiddagen så att kvällen inte blir så lång. Lilla Smilla är väldigt nyfiken på Selma och vice versa men Selma har lärt sig att det kan kittla lite i ansiktet när vovven är framme...

Bäst att vara beredd...

Här kommer en liten recap över vad som hänt senaste dagarna här på Liljeholmen. Så här duktig var lillan när hon skulle lämna tillbaka morbror Fredriks dator i söndags, himla väluppfostrad tös det där!

I veckan var det dags att välja vårdcentral för hela familjen och Selma blev väldigt glad när hon fick post. Hon valde Norrahammars VC eftersom den är närmast nya huset.



1 kommentar:

Marie sa...

Men var det inte mamman som lånat datorn? ;-) Duktig liten dam som går och lämnar tillbaks den iallafall! Sen gillar jag Smillaminen, den är underbar!

Kram!