tisdag 15 december 2009

Skruttig tisdag

Känner i hela kroppen att jag närmar mig 30 bast, kommer knappt ur sängen pga en ryggvärk som inte är av denna värld och när jag väl kommer upp och ser mig i spegeln ser jag ut som 7 svåra år då en vagel har belägrat mitt vänstra öga! Vilken skruttig människa jag känt mig som idag! Var iaf ute hos svärmor där jag fick lite hjälp att tvätta (kläder) inför vintersemestern. Tog sedan en tur förbi huset som idag ser ut såhär:

Egentligen skulle takpannorna på imorgon men att de kommer upp idag är ju bara positivt!
Jag och Selma plockade upp Stefan efter jobbet så vi kunde fixa lite grejjer (inhandling av lite droger bland annat). Väl hemma låste jag in mig i badrummet där jag sjönk ner i ett varmt skumbad och somnade en liten stund, underbart! Selma röjde runt i vardagsrummet och nu får man verkligen passa sig vad man lägger på soffbordet, tösen är klåfingrig som få!

Inga kommentarer: