söndag 19 juli 2015

Campingliv

Länge har jag drömt om campinglivet. Jag har så många härliga minnen ifrån otaliga campingsemestrar som liten att jag vill fylla mina barns barndom med lika mycket fluff. Mer än en gång har jag dock funderat över om mina föräldrar hade lika odelat positiva upplevelser som jag. Det lär jag väl bli varse nu. Vi inviger just nu mitt reafyndade familjetält på Öland. Jag har förberett packning på ett närmst maniskt sätt. Drömt om dåligt packade bilar, bortglömda badkläder och till och med bortglömda barn. Hittills har allt gått bra. Vi har lyxat till det med elplats för att tillfredsställa våra behov av teknik och kall mat bland annat. Väldigt värt det! Vi har köpt ett litet gaskök för att kunna tillaga enkla luncher och koka vatten till kaffe typ. Öland känns för övrigt som ett toppenresmål och campingen är fräsch och trevlig. En av fyra nätter avnjutna, hoppas dock på liiite bättre sömn den här natten än förra. 
Redo för avfärd!
Invigningsskål!
Kvällsvy
Tandborstningsdags!
Cykeldags

1 kommentar:

Pappa sa...

Härliga bilder att se. Motsvarade det dina förväntningar och minnen från barndomen?