onsdag 21 april 2010

Världens bästa!

Måste bara hylla mina fina vänner aka "Tjejligan", bättre vänner kan man ta mig tusan inte ha! Det är så galet att tänka att vi alla har blivit vuxna med seriösa jobb och vissa av oss har små kids, i mina ögon är vi ju fortfarande ca 16 år och gör filmer om ditten och datten, festar i smyg hemma hos pappa Christer och tar tåget in till stan enbart för att köpa glass med chokladsås på Donkan. Phat Cat och Silly Jo har jag ju äran att träffa hyfsat ofta både med och utan Minitrion men B Bad och MC Moe har vi ju tyvärr förlorat till skåneland sedan länge nu men 29 Maj smäller det och vi ger oss iväg på kryssning, längtar!!!

Silly Jo, Phat Cat, Vomitizer och Nils (måste hitta på ett namn till lillkillen!!!)


B Bad och Vomitizer

MC Moe tar hand om Q-tip, Vomitizer och Nils



Puss Elle A

5 kommentarer:

Kattis sa...

Puss på dig me!!!! Jag skrev ett inlägg igår men det kanske försvann?? Btw, usch vilken bild...

Anna sa...

ja den kom visst inte med... Du ska veta vilka bilder jag övervägde att ta med men sorterade bort...det du hade varit jobbigt!!!

Silly Jo sa...

Right back at ya!

banna sa...

29 maj!!! JAG SAKNAR ER! pusspusspuss världens bästa vänner

Malin sa...

Elle A = The man!