tisdag 9 mars 2010

Gästis

Nu var det länge sen jag fick tillgång till datorn, mamma ska sitta där hela tiden och låter mig inte komma nära! Så himla orättvist men nu har jag lurat iväg henne en stund. Idag har vi varit ute och cruisat i stan jag och morsan men tror ni jag fick nåt? Nä, som vanligt var det bara vuxenkläder som köptes, dessutom lämnade mamma tillbaka min nya badrock som jag fått!!! Tur för henne att farmor köpt en ny till mig. Efter att jag dammsugit heeeela lägenheten så lekte jag och farsan i badkaret en stund nu på kvällen, man måste ju se till att päronen är rena liksom. Nu ikväll inviger jag min nya koola (hahaha) pyjamas som jag fått av mormor, äntligen får jag tvådelat som en stor tjej!

En av mina tuffa badgrejjer jag fått av farmor

Jobbigt att behöva städa helt ensam...

Kool va?

2 kommentarer:

Mormor sa...

Det är jobbigt att städa hela lägenheten kan jag tänka mej.

Marie sa...

Koooling!